در حال بارگذاری ...

دو خواهر سوریه‌ای که بر اثر جنگ در سوریه‌ و جنایات تکفیری‌ها، خانوادۀ خود را از دست داده‌اند، مهمان ششمین قسمت ازبرنامه همقصه هستند و داستان زندگی پرفراز و نشیب‌شان را روایت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی برنامه «هم‌قصه»، دو خواهر سوریه‌ای که بر اثر جنگ در سوریه‌ و جنایات تکفیری‌ها، خانوادۀ خود را از دست داده‌اند، مهمان ششمین قسمت از این برنامه هستند و داستان زندگی پرفراز و نشیب‌شان را روایت می‌کنند. 
جنگ در سوریه در پنج سال گذشته هشت میلیون آواره برجای گذاشته است که کودکان بخش مهمی از این آوارگان را تشکیل می‌دهد. زهرا و آیه دو دختر سوری و نمونه‌ای از هزاران کودکی هستند که زمانی که در حال گذراندن کودکی خود بودند، گرفتار فتنۀ تکفیری‌ها شدند و خانوادۀ خود را از دست دادند. این دو خواهر میهمان ششمین قسمت «هم‌قصه» هستند و داستان حملۀ تکفیری‌ها به خانۀ‌ آن‌ها و ماجرای آوارگی‌شان را روایت می‌کنند. 

«هم‌قصه» عنوان برنامه‌ای است که در هر قسمت با مهمانانی غیرایرانی به گفت‌وگو می‌نشیند و داستان زندگی آن‌ها را که درون‌مایه‌ای انسانی دارد، روایت می‌کند. «هم‌قصه» سه‌شنبه این هفته ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 




مطالب مرتبط

آخرین همقصه

آخرین همقصه

حسین دهباشی پژوهشگر تاریخ و مستندساز و حجت‌الاسلام محمدرضا زائری کارشناس و فعال حوزۀ رسانه و فضای مجازی، در چهاردهمین و آخرین قسمت هم‌قصه درباره تصویر فضای بین‌المللی در رسانه‌ها و فضای افکار ...

|

.

.

|

دوازدهمین هم‌قصه

دوازدهمین هم‌قصه

من که مدیر یه موسسه پژوهشی بودم، ‌12-13 کیلو وزن کم کردم. توی تمام کشور ما گزینه‌ای نداشتیم. واقعاً اگه بعضیا توی کوبا می‌تونستن که مزیت‌هایی به خاطر موقعیت خودشون به دست بیارن فیدل کاسترو و دیگران اونو سر به نیست می‌کردن. چون اونا باید مثالی برای کل مردم می‌بودن. وگرنه موقعیت ...

|

روایتی از نتایج اقتصاد مقاومتی، بیخ گوش آمریکا

روایتی از نتایج اقتصاد مقاومتی، بیخ گوش آمریکا

فرناندو فیونس مؤسس «گروه کشاورزی ارگانیک» در کشور کوبا است. او برنده جایزه «معاش درست» در سال ۱۹۹۹ از سازمان ملل است. این برنامه جمعه‌شب، ساعت ۲۳:۱۵ از شبکۀ یک سیما پخش می‌شود.

|

نظرات کاربران